maanantai 9. helmikuuta 2015

Amanda B: wishlist

 
Salut, messieurs-dames. Ehkä ihan hyvä että eksyin tutkailemaan mitä Amanda B:n verkkokaupasta löytyy vasta jokin aika sen jälkeen, kun olin lähtenyt Mikkelistä jossa toimii yksi Amanda B:n kivijalkamyymälöistä. Amanda B:n valikoima on tarkoituksella tehty miellyttämään paljon minua; siellä on myynnissä paljon kivempaa ja huokeampaa tavaraa kuin karhulalaisessa PPS Decore -sisustusputiikissa. Minulle olisi ollut karvas pettymys olla tyhjätaskuna samassa kaupungissa Amanda B:n kivijalkamyymälän kanssa.

Ei Amanda B:ssä myydä mitään, mistä en pitäisi lainkaan. Laitan tähän kuitenkin kuvia sisustustavarasta, josta pidän eniten – haha siltä varalta tietenkin että joku olisi niin antelias että haluaisi hankkia ne minulle ilahduttaakseen minua.


 
Maapallo-kirjatuki 55 euroa

27 cm korkea maljakko 39 euroa

kaunis 104 cm x 74 cm peili 98 euroa

19 cm x 30 cm valokuvakehys 19 euroa

40 cm x 40 cm seinäkello 39 euroa

hiirimatto 27 cm x 18 cm 11,90 euroa

lasikupu 24 cm x 24 cm x 13 cm alustoineen 25,50 euroa

titaanipinnoitettu aterinsetti: 6 veistä, 6 ruokalusikkaa, 6 haarukkaa, 6 teelusikkaa 138 euroa

14 cm x 18 cm korurasia 8,90 euroa










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti